reede, 3. november 2017

Olen tänulik, et olen siin...

Minu tänane postitus on hingede ajale pühendatud tänuavaldus.

"Hing on igavene - Long Live Rock"

Aitäh, et minu elus on Maailm täis ilu koos armastava ümbrusega. Olen tänulik õhu eest, mida hingan. Tänulik puhta vee eest, mida kraanist keeran. Tänulik päikese  eest, andes meile päeva ja kuu eest, lastes meil puhata. Tänulik soojuse ja peavarju eest, kuhu õhtul minna.

Aitäh, et minu elus on inimesed, kes minu elus eksisteerivad ning harrastused ja töö, mida naudin ja teen.

Ma olen tänulik elu lõputute võimaluste eest, millega igapäevaselt kohtun. Kogemuste eest, kust leida vajalik õppetund liikumaks edasi teekonnal, millel käin.

Olen tänulik teadmise eest, et elada on oluline TAHE - leida tarkust igast päevast kartmata, mida toob homme. Teadvustan, kui kord suren olen endiselt veel õpilane, jätkates õpingute rada vikerkaare taga.

Seepärast ära karda surma kui lõppu, mis eelneb või järgneb igale algusele, sest hing on igavene!

Aitäh, Aitäh, Aitäh, et olen siin...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Eelmine postitus

Nime sünnilugu- SunsetRise on 5!

Mäletan veel üsna erksalt ettevõtte SunsetRise saamislugu, mida saab lugeda postitusest " Kas kannapööre elus on mõistlik?" Posti...

Enim loetud postitused