esmaspäev, 13. november 2017

Kes ma olen?

Tänane postitus on taas hingede ajast inspireeritud ja on tegelikult sündinud esseena minu armastatud mentori Neale Donald Walsch soovitusel teemal "Missugust tõde tean oma hinge kohta?" 

Tema soovitusel jagan esseed ka suuremale hulgale lugejatele, kuna väga oluline hinge arengus on tuletada meelde päritolu, oma hinge ajalugu, et tekiks rahu ja teadmine igapäevases elus - selles eksistentsis, mis on tegelikult kujunenud selliseks just nimelt eelnevate eksistentside baasil.

Kes ma olen ja kust ma tulen?

Minu hing, mis mind kannab on pärit tähelt Sirius. Tänaseks olen oma olemusest ja hingeajaloost üht-teist meelde tuletanud ja saanud aru, mis on need peamised olemuslikud põhjused saabumiseks taas planeedile MAA.
Planeet Maa on väga oluline peatumine ühe hinge arengus, kuna siin ei ole võimalik olla KÕIKSUSES, kui sellest teadlik ei ole. Siin on loodud AEG, et oleks võimalik suhelda ja suhestuda. See on abivahend hinge arenguks, mis tuleb teekonnal seljatada. Seda tehes hakkab hing mäletama oma jumalikkust ja oma päritolu. Hakkab teadvustama oma tõde, mida hing on kogu oma teekonna vältel läbi eksistentside talletanud. Maa peal on võimalik kõike talletatut praktiseerida ja sellega mängelda, et kogeda erinevaid tunnetusi ja emotsioone. 

Kehal on võime oma emotsioonide mõjul muutuda ja muunduda vastavalt hinge eesmärgile. Kui hinge rännakul on ette nähtud teatud keha transformatsioonid nagu me kutsume neid siin haigusteks, siis see on maal võimalik tänu füüsilise energia olemasolule. Selle füüsilise energia olemasolu võimalikkus aga annab meile elus verstapostid ja ristteed, teha uus valik ja uus transformatsioon oma kehale, kui see on eelmise valiku tulemusena näiteks haigestunud. Hing on valinud haigestuda, hing saab valida ka terveneda. Kogu tegevus siin maal on tegelikult KATSETUS. Katsetus kogeda ühte vormi, kui see ei osutu sobivaks saab proovida teist vormi olles tänulik iga muhu või pitsituse eest, mis paneb meie meelt märkama endas IGAVIKULIST MINA ehk hinge, kes püüab end Maal olles teostada, täites otsust, miks ta SIIN ON!

Minu hinge eesmärk tänases vaatuses on "ELUS PÜSIDA" olles suuna näitaja ja teatud mõttes ka eest vedaja sealjuures minnes läbi pilkudest, katsumustest, eriarvamustest, haigustest ja sildistamistest kuni tunnen, et ma PÜSIN ELUS ja miski ega keegi ei saa takistada minu olemist ja elamist siin maal olles. Isegi, kui mind ühel päeval ei ole, olen ma siiski OLEMAS.

Olemas inimeste mälestustes ( heades või halbades), olemas interneti avarustes ja olemas MINU inimeste südames. Seetõttu püsib minu hing elus ka siis, kui minu füüsiline keha või energia on end jätnud ja liitunud taas Allikaga, et taas kogeda kogu ühtsust kõigega- ka sinuga, kes sa seda praegu loed!

Iga viimne kui hing, elus või elutu olend on osa SUUREST ja seetõttu kõik, mida siin või kuskil mujal korda saadad on VAHENDAMINE, millega lood ja kujundad enda ümbrust, valmistades ette järgmist eksistentsi, kas siin või mujal. 

Me kõik oleme olulised ja kulgeme Suure Plaani järgi olenemata sellest, kas saame üht pidada heaks ja teist halvaks, sest üks ei eksisteeri ilma teiseta.

See on tõde, mida tean oma hinge kohta.
Milline on Sinu tõde?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Eelmine postitus

Nime sünnilugu- SunsetRise on 5!

Mäletan veel üsna erksalt ettevõtte SunsetRise saamislugu, mida saab lugeda postitusest " Kas kannapööre elus on mõistlik?" Posti...

Enim loetud postitused