esmaspäev, 1. mai 2017

"Maailm minu sees"

Blogi "Maailm minu sees" on inspireeritud mõttest, kus soovin edasi anda lugusid elust enesest, ideid ja meetodeid oma kogemustest inimestele, kellel on soov ja tahe leida ülesse oma TÕELINE MINA, nimetagem seda siis ISE-ks, HINGE EESMÄRGIKS või laiemalt väljendades VAIMUKS. 
"Vabasta end puurist, särav hing"                 Foto: Anna Volmer Photography


Olles ise alustanud muutumise teekonda rohkemal ja vähesemal määral aastast 2006 , jõudsin murdepunkti oktoobris 2014. Taassünni tegin läbi, novembris 2019   , kui alustasin taaskord algusest  koos hinnalise pagasiga, mis aitas oma elu kujundada juba hoopis teisel tasandil. 
2020 uue tsükli ja suurte muutuste aastal olen oma elus teinud väga murrangulised valikud ja leidnud tee ühtsusesse.
Olen kogenud hinge kasvamise protsessi erinevaid verstaposte ja täna elan oma kõrgema teadvuse juhatusel, mis laseb tunda rahu sellega, mis ilmneb.   



Tunnen end täna kindlalt ning tasakaalukalt, et  oma oskustega teadlikult toetada ka Sinu elu suunas, mis võimaldaks tunda suuremat rahu ja rõõmu oma igapäevastes toimetustes.

Ma ei soovi jätta muljet, et olen  teekonna lõpetanud. Spirituaalse inimesena olen kindel, et kasv on jätkuv ning igavene. Läbime järjest erinevaid tasandeid ja kes teab, kui palju neid on ja kui paljuks me inimesena või hingena võimelised oleme? Iga tasandiga toimub energeetiline muutus ja koos energeetilise muutusega kaasneb hinge areng ja elu muutus füüsilisel tasandil. 

Olles ise märganud muutusi oma sisemuses, iseenda käitumises ja saanud kinnitusi selleks ka elus väljaspool mind,  saan anda kogemusi edasi läbi oma olemuse, lugude  ja tegude. Inspireerida inimesi leidma eneses jõudu ning usku, et igaüks meist on unikaalne looming, mis ootab väljendumist just sellisena nagu tegelikult oled, mitte hoidma end maskide varjus, sest hirm üksinduse ees ei lase avaneda.

Hirm end avalikustada tervendajana oli ka minu suurim hirm- sest kuskil mälusopis oli teadmine, et omada võimeid reaalsust muuta on karistatav ning alandav. See hirm oli alateadlik hirm minu hingemälust, takistades mul avaldamast oma täit potentsiaali. Kõik, mis on juhtunud on juba juhtunud- MINEVIK. 
Muutusi on võimalik luua aga OLEVIKUS, kui teadvustame, mida muuta soovime ja julgeme ka astuda samme nende suunas?  

Selleks, et tuua oma ellu rõõm ning rahulolu on vaja välja uurida, kes sa oled ja miks siin oled...? See, millega me igapäevaselt tegeleme hingele tähtsust ei oma. On aga oluline, kuidas oma olemust väljendame.


Anna endale võimalus näha, kuidas tegelikult meie maailmas asjad toimivad...



Armastusega,
Kristel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Eelmine postitus

Nime sünnilugu- SunsetRise on 5!

Mäletan veel üsna erksalt ettevõtte SunsetRise saamislugu, mida saab lugeda postitusest " Kas kannapööre elus on mõistlik?" Posti...

Enim loetud postitused